- usch

Järpen är så jävla dåligt utan min emil.
Min bandmedlem och bästa vän :D
Allt suger här utan dig, fatta hur ensam ja är, bea o emil, emil o bea, de var ju såa lla såg oss. nu är de bara bea utan emil, det är sjukt ensamt. :( Och jag hoppas verkligen du kommer tillbaka annars är jag mobboffer nummer ett.

Jag har kommit fram till att den jag älskar inte bryr sig ett skit om hur jag mår innerst inne, eller så gör han det men så förstår han inte och det är väl som det är.
Ska inte lägga ner mera tid på att älta allt detta. Mitt hjära är så jävla trasigt men han är så jävla kall och krossar det bara mer och mer hela tiden och då är det lika bra att trycka undan allt för alltid.
Kärleken för honom ska jag ha i en lite ask som jag plockar fram någon gång ibland i min ensamhet inne på mitt rum nån natt nångång ibland.

EMIL KOM HEM KOMPISVÄN, VÄNKOMPIS <3

Daniel Svärd, hard to forget.

Kommentarer
Postat av: daniel

Du...skriv inte så om mig. Jag känner bara att vi inte kan va tillsammans. Jag älskar dig och hade en underbar tid när du var här, tack för det...Men ett förhållande mellan oss skulle inte fungera just nu, vet inte hur jag ska säga det till dig, går ju lixom bara att säga på ett sätt, och sen kanske man låter kall...Vet inte hur jag ska bete mig ju, vill bara att du ska veta att vad som än händer så älskar jag dig, och du kan komma till mig, whenever...

2008-01-18 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0