- Livet

Hejsan och hallådär

Sitter i skolan och har hotell-A, eller just nu har jag rast i typ fem minuter men ja, ni fattar vad jag menar.
Hur tråkigt som helst med Hotell, blä blä blä. Hata hata hata, iallafall med denna cpläraren.
Jag menar, hon har slarvat bort två prov och ett arbete som jag lämnat in till henne och hon anser att jag ska göra om dem, trots att det var hennes fel att hon slarvade bort det. bajs på henne. Jaja, skitsamma.
Igår fick jag upp min häst ! =) Ronaldo heter han, och han är den bästa finaste hästen som finns. haha, efter mammas häst Blanche då som ingen någonsin kommer slå. :D
Har bestämt mig för att inte låta dendär killen få mig att bli helt krossad en gång till förresten.

NU börjar lektionen igen. bajslektion.

PUSSOKRAM, jag är stark!

//Bee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0