- FAN

Halloj

Nu sitter jag på¨svenskalektion och ska göra powerpoint-redovisnings-shitet, eller iallafall förbereda. men jag orkar inte. Hur fan ska jag orka det ?? Jag orkar ingenting längre, vill inte vara här, vil hem till dig, vill att allt ska bli säkert och tryggt och bra för jag kan inte andas när jag är utan dig. Det gör så jävla ont. ont ont ont.
Och jag vill inte säga att du inte bryr dig men det känns som att du inte gör det. för du vill inte ha mig ch inget annat spelar någon roll utom vad du tycker och tänker om mig, det är ju det viktigaste för mig, det har det varit i snart tre år. . :/
Jag fattar inte hur jag ska klara av att leva utan någon som jag älskat i tre år. tre år ! Fattar ni hur lång tid det är?
Fattar DU hur lång tid det är ?
Det är väl just det, du vill inte att det ska vara seriöst och bra och underbart. . . du orkar inte med mig längre.
Det måste ju seriöst vara något fel på mig ?
Varför slutade du tro på kärleken ?... jag hatar mig själv. jag står inte ut med mig själv!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill inte leva längre. Förut när  jag kände såhär gick det alltid över för han kunde alltid muntra upp mig och hjälpa mig och jag kunde känna att han iallafall fanns att leva för men så är det inte längre , sista seriösa anledningen har bara försvunnit, sjunkit och jag sjunker jag med.
Du bryr dig inte om detta jag vet, alla älskar dig hemma och du behöver inte mig.

Jag krossas inombords och varje andetag gör så fruktansvärt ont.
Jag kan skratta och le på utsidan men inuti går allt i tuser bitar, i spillror.
Ingen fattar hur mycket jag behöver dig. Inte ens du. Knappt jag.
Du lever livets glada dagar och jag får inte dela dem med dig och jag orkar inte, jag bara orkar inte.
Allt går åt helvete utan dig, jag klarar inte detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska till stallet och rida snart, ridlektion, borde vara överlycklig men inget funkar!
ÅÅ!

hur kan du bara släppa allt och gå , vart är kärleken ?? :'(

Kommentarer
Postat av: daniel

du skriver väldigt deprimerande...är det så du vill framstå? som deprimerad 16-åring som inte förstår att livet är så jävla mkt mer än dagliga problem och brist på lyckade kärleksliv? man kan inte få allt, allt man vill ska funka, funkar inte alltid. Du är väldigt priviligeriad. Du går på den skola du vill, umgås med folk som du har roligt med, du har fått en häst dit som du har tjajat som. Din skola är ett perfekt avstamp inför yrkeslivet och det kommer att gå bra för dig. No use of complaining...

2008-01-17 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0