- - - -

Det finns en kille, som kan få mig att känna mig älskad, högre än något annat,
men det är också samma kille som kan få mig att känna mig minst värd.
Det finns en kille som kan få mig att skratta, känna tillit, älska och leva fullt ut,
men han har också makten att få mig att gråta, känna vansinnig misstro och vilja blunda och somna in.
Hur han än får mig att känna, så är det alltid något speciellt med det han får mig att känna.
Även om han får mig att gråta så är det för att jag älskar honom så mycket att jag tar in allt han säger så mycket mer än någon annans ord.
Allt jag känner för honom, kärlek, sorg, ilska eller glädje så är det alltid tillsammans med den känslan av att jag också älskar honom och aldrig skulle kunna leva ett komplett liv  om inte han fanns.

Med denna killen kan jag skratta högt och helt ohämmat utan att det blir fel.
Med denna killen kan jag gråta högt och även där helt ohämmat utan att det blir fel.
Med denn killen kan jag älska, passionerat och djupt, totalt ohämmat, utan att det känns fel.( himla bra brukar det bli med :D)
Med denna killen kan jag sitta i en skog och skrämma småungar på ridläger och ha det helt underbart.

Vart jag vill komma är att det finns en kille, vars namn är inristat i mitt hjärta, en kille som är min själsfrände.
En kille vars namn jag skulle kunna tatuera in utan att någonsin ångra mig, för jag kommer alltid älska honom, vad som än händer. Verkligen VAD SOM ÄN HÄNDER.

Ingenting mellan oss är bestämt eller planerat, vi är inte ens tillsammans.
Jag bor 103 mil ifrån dig och vi kommer förmodligen inte kunna vara ordentligt tillsammans förrän om cirka fyra år, om vi ville det.
Grejen är den att jag behöver inte vara tillsammans med dig, för vi har något som är så enormt mycker mer än så.
Vi vet att våra hjärtan synkar, de slår perfekt tillsammans och även om du är i kina och jag här så slår de lika taktfast som alltid. Och om ditt hjärta hoppar över ett slag gör mitt det med,  inte för att vi bestämmer det utan för att det bara gör det.


Killen jag pratar om heter Daniel Svärd, och även om han flyttar till kina eller månen eller till mig så klarar vi inte av att inte älska den andra.

Forever and ever, baby <3

image6


Kommentarer
Postat av: daniel

Tack.=)

2008-01-04 @ 18:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0