MVG-Barn :)

Hejsan
Sitter i skolan ochj " pluggar engelska-arbetet" Men i själva verket är det alldeles för somrigt ute och jag är alldeles för disträ för att kunna koncentrera mig på något som har med skola att göra.
Men jag kan ju dock inte vara helt kass eftersom jag ändp fått starka MVG på de två första engelska nationella delarna. Både Speaking och writing. Tjoheej! :) haha.
Och engelskaläraren sa att min uppstats var en av de bästa hon läst under hela terminen! Fattar ni att jag blev glad eller ! :D haha.
Ajaa, nu ska jag inte skryta mer om det ( även om jag kan erkänna att det är svårt att inte göra det :P haha )
Jag har inte gjort mycket idag alltså, bara åkt buss och vart på denna lektionen. Har följt med ett antal gånger när mina klasskompisar går ut och röker. ( dock röker inte jag ) Och det är först när man står bredvid någon som röker som man fattar vad svårt det är att motstå om man vart rökare innan. Jag rökte ju i kanske ett år först mellan sjuan och åttan ( lite i nian jag måste erkänna det nu faktiskt.... ) Och sen i Åre blev det också ganska mycket , och även om inte jag vill kalla det att jag var rökare då så avr ajg väl det. jag tog ju faktiskt rökraster på arbetspassen i köket / serveringen / hotellet.
Men jag la av totalt och bara verkligen var emot det och jag trodde aldrig jag skulle bli röksugen mer men fi**a vad svårt det är att stå emot när alla andra, verkligen alla, röker bredvid en och om de inte gör det så säger dem typ "ska vi ut och röka" ... ååh, fett jobbigt. jag har aldrig fattat att jag ens vart liite beroende. Har aldrig haft så himla mycket suuuug som nu. Men jag höll mig förra veckan ( i helgen var det fan omöjligt nästan men höll mig då med ) Och denna veckan måste jag ju också klara av. Vafan, så vårt kan det ju inte vara.
Men är fan beroende av  vattenpipa.. det är ju faktiskt läskigt, jag får nästan damp eller nåt för jag är så sugen på det. Nej, sånt ska man inte hålla på med det är inte nyttigt. Jag måste faktiskt skärpa mig!
För övrigt slutar jag klockan tre idag och vill görna träffa Madde och ta en fika eller något. . skulle vara så härligt att träffa dig gummsan! Länge länge sen och nu är vi ju äntligen vänner igen :) Är glad över det.
Men nej, nu slutar jag snart och de andra ska väl snart ut och röka så antar att jag ska hänga på dem ( dock inte röka själv )

Röka är farligt, det ger cancer och massa massa massa endra farliga sjukdomar.
Sådetså!

Pusshejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0