" be cheaky, always"

Har fått nys om att någon tror att jag är för självgod för mitt eget bästa. Sorry guys, men vet ni ens vad självgod betyder ? antagligen inte.
Menmen.
Och fått lite kritik om min blogg " läs på egen risk"
För det första, jag skrev just den rubriken för att jag visste att det skulle vara väldigt intim och personligt. . Och liksom. Jag kanske uttryckte mig väldigt illa om någon trodde att jag trodde att jag var världens mittpunkt. Hahaha. Lite kul faktiskt. Nej, men det jag skrev var ju faktiskt sant så spelar ju ingen roll egentligen. Tråkigt med texter bara att man kan få ett helt annat tonfall än vad man menar liksom :)


Och blir liiiiiiiite sur för jag sa aldrig att jag skulle BÖRJA på Aquavit (stavas så ja)- Jag sa att det är dit jag ska och att jag skulle bli bäst. eller hur? :) Och att jag vägrar starta på burgerking eller liknande snabbmatskedjor. för då fastnar jag i det. jag börjar gärna som diskare eller städare på en riktig restaurang istället och jobbar mig uppåt. men aldrig aldrig aldrig något som mc.donalds eller burgerking.
En kille sa en gång till mig "Be cheaky, always"
Samma kille sa också " jag har inte sagt att jag ÄR bäst, bara att jag kommer BLI"

Love you ! :)

OOOH, en sak till " du är huvudpersonen i ditt liv" (min blogg handlar oftast om mitt liv :P)

Nu menar jag absolut inte att mc.donalds-jobb eller liknande är dåliga. vrkligen inte. det är en skitbra erfarenhet. men jag vet att jag skulle fastna där och eftersom jag har som mål att komma långt inom restaurang-branchen så vill jag inte fastna någonstans. jag vill knyta rätt kontakter ända från början.
Men alltså, de jobben kan vara en jäkligt bra erfarenhet om man har ett annat mål är tillexempel mig.


Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0