24 April

Japp, då har vi kommit till Torsdagen den 24 April.
Har gått nästan en hel skolvecka nu i nya skolan, och det känns alldeles förträffligt. Men ska inte säga mer för då går det väl bara åt andra hållet sen.
Idag var jag på stan en stund efter skolan och inhandlade en APSNYGG tantväska på erikshjälpen ( japp, second hand ) för endast 45 riksdaler. Det är fett snygg. Jag dör. Har velat ha en såndär liten väska med lååångt axelband, ni vet, hur länge som helst! Och äntligen, det var kärlek vid första ögonkastet jag lovar er! :)
Jaja, har inte gjort så mycket mer, var meningen at tjag skulle ut och springa men det blir nog inte av för ska städa rummet lite innan jag går ut med vovven och sen bär det av till mitt kära lilla smedby. Ska sova där, då får jag gå upp typ halv sex istället för tio i fem ! Tjohoo, hallelujah! skönt. Sovmorgon!
Well, vet inte om jag kommer vara så flitig med bloggandet de närmsta dagarna ( komemr jag säkert vara bara för att jag är beroende, men iallafall för säkerhets skull liksom:P) Därför tänkte jag tala om vad som händer i helgen nu istället. =)
Imorgon fyller ju min älskade älskade Storasyster Felicia 18 år, så efter skolan blir det grillparty med familjen och de närmsta kompisarna och efter det blir det förfest i stan och sedan PALACE. ( OM LINN KOMMER IHÅG ATT GE MIG SITT LEG :O)
Ska parta parta parta, och ja alla fjortishatare, jag ska supa! Tjohej! Jag och felicia ska supa, mohaha.
På lördag vet ja inte riktigt faktiskt, antar att det blir staden med mamma och inhandla dedär pumpsen och skinnjackan ja velat ha så länge men man vet aldrig. Lite tid med daniel också misstänker jag. Söndag ska jag på uteritt och möta mina älsklingar Fillan och Wela i skogen. KUL. efter det blir de hem och laga middag och öve på serveringen :) Japp, faktiskt.
Men nu vill jag inte skriva om mer ointressanta och tråkiga saker.
Måste skynda mig om jag ska hinna med bussen !

Take Care, så hörs vi allihop :)

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0