- Tvingar ingen.

Yoo folket. :)

Ligger som vanligt i sängen och bloggar. Är trött eftersom jag idag haft en lång dag. Kommer verkligen bli tufft med hela skola-på-öland-i-borgholm grejen.
Men det verkar iallafall vara värt det ! Alla är jättetrevliga emot mig och känner att om jag lägger på en rem så kommer ja nog snart ikapp de andra när det gäller serveringen och det. :)
Lärde känna en tjej som heter Jonna idag, verkar jättetrevlig ! :) kuul!

Jaa, har faktiskt vart på stan med Yoshi och Daniel idag. Kändes faktiskt kul , våran trio samlad igen. Jag och yoshi har ju vart enemies hur länge som helst , och äver om vi inte är polare nu så kändes det bra att se att han mådde bra o så.
Johan Andreasson kom senare och hann träffa underbaringen en liten stund innan ja skulle till bussen. ÅÅH! saknat han med ! :) Johan-bästis som vi sa i sjuan :P haha.

Jaja, tänkte bara säga att om ni klagar på min blogg och tycker den är töntig så är det inget tvång på att läsa eller så:) Det är ju ändå ni som gör er mödan att klicka in er här :) Vilket är jättetrevligt, men tycker det är slöseri med energi om ni ändå tycker bloggen är nördig. :P

Som jag en gång hörde i en viss film

????: " You are without doubt  the worst pirate I've ever heard of"
Jack: " Oh, but you HAVE heard of me ;) "

Nej nu över till helt andra saker. Jag har kommit på vad som är skönare än sex! Yes, ladies an gents.
Ha på er högklackat i en femton timmar i sträck ungefär och stå i cirka tio av dem, då får man ganska ont. Ja, iallafall, när ni tar av er skorna, så massera liksom på och runt där det gör sviiiinont. det är så skööönt. asso känslan av att få av sig dedär jobbigaskorna och få massage där det gör ont är ju fan bättre än sex. och jag skojar fan inte ! :)

Nej, nu är klockan åtta. har tänkt mig att sova nu faktiskt :) Lång dag imorgon. .

Daniel.
Bara för att jag vet att du läser min blogg :
Först, ditt hår blev hur fint som helst ! Love it!
sen vill jag bara säga att jag är så glad att vi är vänner! Livet utan dig är inte samma sak. Det finns ingen annan än du som känner mig på det sättet du gör. och det känns bra att veta att jag har dig, att du bryr dig och att du alltid kommer finnas där.
Jag lovar dig, jag ska alltid finnas för dig. Jag är en såndär vän du ringer mitt i natten när du råkat låsa ute dig, så kommer jag och hämtar dig på cykel ;) ( haha, inte så flashigt menmen)
Jag vill helt enkelt säga, Daniel, tack för att du förgyller livet =)


Pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0