- trist

Så får man reda på att killen som var ens ex som ska föreställa sig min vän, har skickat ett minst sagt pinsamt sms till en annan kille och sagt att han vart jag , bara för att "kolla upp" en sak om mig och denna andra killen. Vad fan är det här? Nej det fanns inget annat sätt att ta reda på det du ville ta reda på, men det finns gränser man inte går över bara.
Jag orkar inte bråka eller tjafsa eller ens säga att jag tycker du är en idiot som gjorde så.
Jag vill bara säga, att du kan få vara precis precis som du vill för det har alla rätt att vara.
Men man går inte in på en sida på internet och skriver ett sms därifrån anonymt och uppger sig i smset för att vara någon annan. Man gör fan inte så! Innan gjorde det ont för att du inte var kär i mig, nu gör det ont för nu finns det ingenting inom dig som heter ånger och respekt verkar det som!
Jag fattar inte hur man kan göra så, jag skulle faktiskt kunna anmäla dig. Men det skulle jag aldrig gör, men iallafall. Jag tycker bara inte man gör sådär! väldigt dålig stil.

Men jag älskar dig än, kul.
SUCK, varför är alltid allting så jobbigt.
Trist att du gör såhär...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

förresten måste jag bara säga att jag har sett världens snyggaste kille! :P
Och köpt ett rött linne och en skinnjacka idag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0