- Läs på egen risk

Heey

Just nu sitter jag i min säng, iklädd underkläder, med laptopen i knät och halvuppäten godispåse bredvid mig .
Känner verkligen hur godiset sätter sig på höfterna och låren. MEN VEM BRYR SIG. inte jag iallafall!
Jaja.
Sitter och fundilerar över mitt enormt innehållsrika liv. . Ja, faktiskt. Fast jag sitter klockan 11.04 vid dastorn i bara underkläderna och käkar godis för jag bara inte har nåt speciellt mycket bättre för mig, så har jag ett väldigt innehållsrikt liv nu känner jag. Såå jag måste skriva av mig. Och kom ihåg. NI LÄSER PÅ EGEN RISK.
( kan hända att ni somnar, får panik eller helst enkelt inte kan slita er:P )

Okej. Vi börjar med det faktum att jag börjar skolan på måndag.
En helt ny skola, IGEN. Känns faktiskt lite som att jag är en misslyckad person som bara byter till olika skolor och aldrig någonsin komemr någon vart med livet. . men alltså, det måste kännas helt RÄTT. annars funkar ingenting för mig. Å andra sidan kändes ju IV rätt för mig...så då kanske det vore bäst om det  inte kändes rätt iallafall???Förhoppningsvis känns Ölands gymnasium rätt iallafall. Verkar som en mysig skola. .Hoppas bara det inte är sådär hemskt uppdelat i klassen. Typ "sygga tjejer" "töntar" "snygga killar" "wannabees"... är så trött på sånt nu faktiskt. Det är alldeles för högstadiet över det. jaja. att jag ens är nervös för att börja ny skola, så många gånger som ja gjort de måste jag ju vara van nu. eller? Man blir nog aldrig van antar jag.
Iallafall, det värsta av allt är att jag som älskar att servera, men är fullkomligt asnervös varje gång jag gör det, ska servera gäster ( riktiga gäster, inte bara klasskompisar ) på tisdag. Det hade ju absolut inte vart några problem om det var i Åre, men nu är det så att alla på öland har läst klart både servering A och B, medans jag bara har gjort A-kursen. Det betyder at jag inte har en aning om hur jag ska göra på Tisdag, vilket betyder att jag kommer göra bort mig, vilket betyder IG för mig! OH NO! . . .well, allt löser sig. och min serveringslärare i Åre säger att jag "har fallenhet för servering och är väldigt duktig" Så det måste väl betyda att om jag verkligen anstränger mig så klarar jag det.
Nog om Skolan. Jag har andra saker jag ligger/sitter och funderar på.
Jag vet tre killar som , vad ska vi säga, "tycker om" mig.
Daniel Svärd, Johan Melin, Emil Hedblom. Ja, det hade ju inte varit något problem om det inte vore för att jag verkligen tycker om alla tre så jättejättemycket.
Daniel är mitt ex och vill inte vara tillsammans med mig, samtidigt hatar han Johan Melin för när jag och Daniel var tillsammans flirtade Johan med mig och det gillade inte Daniel. Daniel och jag har bestämt oss för att bara vara kompisar (även att det är lite svårt me dedär), men han vill inte att jag träffar Johan. Johan är en väldigt bra kompis till mig, som hatarr Daniel för att han tycker Daniel har varit ett svin mot mig och för att Daniel snackar skit om Johan. Johan tycker att jag inte borde umgås med Daniel och blir "sur" när jag gör det för han tycker att jag tar för mycket skit. Johan och Daniel hatar varandra, och båda vill vara min vän men båda vill också att jag ska skita i den andra vilket gör hela grejen jävligt komplicerad. Då har vi kvar Emil Hedblom, den tredje. Emil och jag spelade i samma band, och han och jag blev skitbra kompisar. Tills dageen då han släppte bomben "Bea jag är kär i dig". PANG, där gick det åt helvete. Vadå kär???? ja. Så nu är emil arg på mig för att jag pratat med honom så mycket om Daniel och Johan och att det är så jobbigt och för att jag sa till Emil att ja aldrig kommer bli kär i honom och att ja bara ser honom som vän.
Vissa skulle säga såhär: Men skit i allihopa, säg bara till johan och daniel att om dem vill vara vän med dig får de acceptera att du vill vara vän med båda. och om Emil vill vara vän med dig får han acceptera att du inte kommer bli kär i honom.
Ja, det låter så enkelt men det är det inte. För jag sårar dem då! och jag vill verkligen verkligen inte såra dem..
Men men. Emil har iallafall sagt upp kontakten med mig. Och Johan med, tills ja vet vart jag står med Daniel. ÅÅH. vadå vet vart jag står??? Har jag någonsin sagt att jag vill vara mer än vän med Johan ? Tydligen. Äh.
Det var problem nummer två.
Sen funderar jag över en sak till.
Felicia. Min storasyster. Hon fyllet arton år på fredag och det ska firas med buller och bång. och jag vill ge henne något som påminner henne om alla år vi haft tillsammans och något som är speciellt men också fint och värdefullt och kul och bra. slutar väl med att hela studiebidraget ryker och hon får tio presenter. :P haha. jaja.
Det är väl inte ett så himla stort problem egentligen. men det är något som jag funderar över.
Menmen.
Nu orkar jag verkligen inte skriva mer viktiga och seriösa saker.

Jo  , en sak till: 

SÖKES
Trevlig,snygg,snäll kille , cirka 1,88 lång , som får mig att skratta. Tindrande ögon, och ett lätt hjärta.
Vill ha en man, inte en pojke, och vill ha någon som tar dedär med förhållanden seriöst.
Jag vill träffa en kille som klär sig fint , som värderar saker så som kärlek, vänner och ömhet högt. En kille som inte är rädd för att ta saker i egna händer, en kille som inte är rädd för att äventyra runt i världen med en tjej som jag. En kille som vill vara jämnlik och inte vara över på något sätt. En kille som bryr sig både om sig själv och sin omgivning. En kille som skrattar mycket och bara är enkel att umgås med. En kille som kommer bra överens med min familj och en kille som är bra i sängen!
Någon som är lekfull, men ändå man. är det någon som finns som är sån ?
Ingen vet. Men det är vad jag söker. En kille som får mig att må bra och vara glad.
Det söker jag :D

Mohaha, nu var jag klar.

(alltså dedär var inget seriöst att jag vill att någon SKA svara eller så, men ville bara skriva vad jag vill ha, för då får man drömma om att han finns :P )

Felicia, lilla jättesöta gumman. Du är den finaste i världen storasyster. <3

PussOkram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver som om du är världens mittpunkt och alla vill ha dig. Du vill inte skita i mig eller johan för då sårar du oss. Bara den enkla anledningen. Lite samma konstiga stil som igår, när vi pratade om ditt jobb, där vissa dög och andra inte. Slappna av lite och va lite ödmjuk. aqvavit börjar man inte med.

2008-04-22 @ 09:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0