- jävla skit

MORR

Vaknade alldeles nyss, helt jävla slut i hela kroppen och tänkte : "Neeej, måste jag ALLTID vakna vid typ tre på natten..baah!". . gissa vad klockan är ?! 06.33 och jag har missat min buss med 18 minuter. Jippie.
Detta betyder alltså att jag min andra dag på min nya skola försovit mig och kommer försent. underbart underbart. Klart att denna dagen inte ska bli bra bara för att gårdagen gick så smärtfritt. Well, ingenting att göra åt. Ska klä på mig mina mjukiskläder hade jag tänkt och sen ska jag sova till sju med kläderna på.
Bussen går 07.25 o är i Borgholm 09.20. underbart! Fullkomligt asbra eller hur ?! jaja.
Nu måste jag gå. skriver mer ikväll.

take care fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0