- Fillan 18 år, och en partynatt vi inte glömmer

Heey allihopa! =)

Igår fyllde min älskade Fleezy 18 år gammal och det skulle firas med buller och bång.
Började med ett hemmakalas med familje  och wela och vi grillade, fikade, åt tårta och kollade på alla fina presenter Fillan fick. Mycket fint , en hel skog kan man nästan säga. :P
Well, efter det åkte jag till Linnsi och hämtade leget, efter det åkte jag in till stan för att möta fleezy och welma, och alla fillans kompisar. Vi drog till Virre på kalas / förfest och myste och hade roligt.. Eller, det slutade väl bra men innan jag fick nåt att dricka hade jag både feber och huvudvärk, men jag drack och då fick det över. Förresten, jag drack jordgubbsvin, inte det godaste du kan dricka riktigt. ;) haha, menmen .
Efter förfesten/kalaset så tog vi bussen in till stan. Började på km där det var rätt dött faktiskt, hade väntat mig mer, efter det blev det palace fast vi gick inte in, alldeles för lite folk tyckte vi. Vi gick in på the rock istället, satt där och chillade ett tag, sen drig vi till bistro bar och shakade ass ;) haha. Fleezy, jag och mickan var iallafall lätt bäst och snyggast ;P Efter ett tag fick vi nog och emma, mickan och foppa var hungriga på korv. Jag och fillan var dock inte lika hungriga, småfulla och glada gick vi hem till Calle ( welas ex ). Han hade tydligen hade haft värsta partyt hos sig , när vi kom var de väl bara en tio pers kvar. Träffade tre söton jag inte sett till på länge, både Olle, Majdi och Nicke. Alla tre var väl ganska dragna kan man säga. haha, speciellt Olle. FYLLO säger jag bara, asso har aldrig sett han sån.
Vi tvingade iallafall nicke att fixa vattenpipan så satt vi där och jag försökte lära Fillan och welma att göra rökringar. haha, jag var iallafall bäst- även att det var en kille som påstod att han faktiskt helt på ritkigt kunde göra rökskepp, som Gandalf ni vet. haha. men bara fem om dagen tyvärr. :P ajaa.
Satt där och chillade ett tag tills ingela kom med bilen och hämtade oss.
Jag, fillan och Wendela hade haft en bra kväll alla tre. Och jag kom in på varje ställe !! :) Så lyckat! :)

själva höjdpunkten var dock att umgås med de två bästa i hela hela sverige : Welz och Fleezy mina älskon!

Nästa helg bär det av till skumpartyt på corehouse(?) (ingen aning om vart det ligger hur det är eller hur det tavas :P hehe)


FELICIA DU ÄR MYNDIG!! JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA STORASYSTER! ^^

Nu ska jag försöka få tag på kära Daniel.

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0