- dendär rackarns blondinbella

Sitter hemma i sängen (som vanligt) och väntar på att duschen ska bli ledig.
Är hur trött som helst, vill bara sova och sova och soova. zZzZzZzzzz!
Har varit vaken ända sen klockan tio i fem i morse.

Idag har varit en såndär härlig dag.
Började med en nervös resa till nya skolan. Kändes bra på nåt konstigt nervöst sätt.
Träffade alla i klassen, massa nytt folk. Tycker alltid det är lika kul att träffa nytt folk :)
Slutade klockan elva och 11.20 gick min buss tillbaka till kalmar.
Gick på stan en stund själv tills Daniel kom och gjorde mig sällskap. Vi åt glass, gick på hans körlektion, solade, käkade lunsch/middag på Frasses :) Onyttigt och svingott ! ;)
Tycker om att promenera runt överallt på stan med Daniel! Trevligt faktiskt.
Efter Daniel åkte hem var det meningen att mamma skulle hämta upp mig när hon körde ifrån stan men hon glömde bort mig så gick på stan i flera timmar själv och köpte en massa kul saker.
För 403 kr fick jag :
- Svart stor T-shirt, Gina Tricot
- Svart glittrigt brett midjebälte, Gina Tricot
- Strumpbyxor, genomskinliga glansiga, Lindex
- Solglasögon, Glitter
- Skomakar-kostnader för mina stövlar som lagades , skomakaren på baronen ( ni vet )
- Födelsedagspresent till Felicia (hemligt vart ;P)

Japp, kändes jättebra att traska runt i stan och fynda bland alla affärer och dessutom fick jag gå i t-shirt , solglasögon och tygskor och inte frysa och bara sola mig i värmen. Så himla härligt. Sommar-vibbar på hög nivå alltså :)

Nej nu är duschen ledig! Måste kila!

NattiNatti, hörs imogon.

Och fia, fortsätt med ditt modebloggande. Dendär rackarns blondinbella som snodde ditt koncept ska inte få dig att vika dig ;P haha.,

Nej men Godnatt, seriously.

PUSSHEJS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0