- bloggbloggblogg

Hejsan, längesen nu.


Mycket har hänt sen sist.
Kan börja med det faktum att  jag återigen är kalmarbo. Japp.
Jämtland var ingenting för mig visade det sig tillslut. Jag märkte ju det egentligen redan innan jul.
Det var liksom inte rätt. . det är det väl aldrig när det gäller mig. Jag lessnar på allt på cirka tre dagar.
Iallafall, jag hittade min kära linje hotell och restaurang, men heöt fel skola. Så nu får man väl hoppas att ölandsgymnasiet är rätt istället. Ska dit imorgon och checka in stället. nice.
Skönt att slippa all himla snö också tycker jag. :) jag är som kanske vissa redan vet, ingen snöman. Det är däremot kricka men den diskussionen tar vi inte här och nu. ( varför tycker han så enormt mycket om snön?? det är fruset vatten som prompt ska tränga igenom allt och frysa ner en så att ens kroppstemperatur blir minst minus en grad, och okej om det är kul med skidor, men inte fan är det värt förfrusna kroppsdelar som man förlorar känseln på???!)
Jaja. Med big D är allt precis som vanligt. kärlek som inte kan få gro som den borde, som växer fel,snett och .uppochned. Men det är väl så de kommer vara antar jag. Men vi är bara vänner, det har vi ju så fint bestämt. . hm. Ja. vi är vänner. låter nästan fint ibland när jag säger det högt "Daniel är en av mina nära kompisar"

Jaja, jag orkar faktiskt inte uppdatera er om mitt o så innehållsrika liv. De som vill veta på ritkigt umgås jag ju med rätt ofta ändå :)

Nu ska jag sova, big day tomorrow.

PussOKram skumbanan.

<3 big d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0