- Åh, du fagra björn gustafsson

Halloj i stugan.
Sitter hemma, kom precis hemifrån stan där jag umgåtts med daniel.
Daniel är en underlig människa. Alltså , jag vet faktiskt inte hur människan lyckas men han får mig alltid att känna någonting, Inta bara glädje nu menar jag, spelar liksom inte någon roll vad han får mig att känna men känner alltid starkt när jag är med honom. äh, dedär lät ju flummigt. skit i de. haha.

hade tänkt utnyttja min underbara vän och låna en av hennes personliga ägodelar och gå ut o parta lite ikväll. Dock vet jag inte om plånkan tillåter men vi får se. VILL VILL VILL. ni vill inte ens veta hur längesen de var jag var på krogen nu! Jag DÖR. Frida, my dear, du får mig alltid på partyhumör men nu är jag ju inte sambo med dig så vart lite dåligt på sista tiden. jag lovar iallafall att nästa gån ja hälsar på uppe i snön är det du och jag och fem heta killar som äger dansgolvet. haha ;) Hur eller hur, så vill jag väldigt gärna ut ikväll. skulle vara så sjukt kul!! miih.
Så hoppas hoppas hoppas på detta nu.
Annars är det väl inte hela världen eftersom jag ska på artonårsfest imorgon och parta en del är det tänkt. men det är ju bara till tolv. lite segt alltså. Fast tror ja kan hänga på fleezy och welma då efter tolv. äh skit samma vem av er som läser bryr er EGENTLIGEN om det liksom :P

Så, en hyllning till Sofiiia Svääärd !!! ( var ju tvungen ) JAG ÄLSKAR DINA BLOGGINLÄGG FÖR DU ÄR SÅ HIMLA SMART !
alltså, tojaja.blogg.se. en helkul människa som är min idol. vet inte varför, hon är ju kortare än mig! Mohaha. äh. Känner att jag bara skriver för skrivandets skull..

AJUSTE!!!! Var i nya skolan idag. helt bra verkar det. verkar chysst liksom. men helvete jag är nervös inför serveringen. de är ju grym på de där på öland :( hehe, aaaaja. nu SKA jag sluta skriva.

ha de gött häj.

<3 åh, du fagra björn gustafsson, jag ska icke förglömma dina o så absolut skithärliga citat. LOVE IT

Kommentarer
Postat av: sofia

hehe, tack =)

2008-04-21 @ 16:30:33
URL: http://tojaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0