- 27 April

Nu var det 27 April, söndag tillochmed :)
Idag har jag sovit uuut, så himla skönt. Har dock inte städat än vlket jag borde men det blir snart av.
Jag har däremot vart duktig och kollat på mina småbröders fotbollsmatch , känner mig som en riktigt delaktig storasyster :) Filmat och fotat och grejer :) haha. Jag träffade även på två andra bedårande barn; Nellie och Annie. SÅ SÖTA , jag tror jag avlider :P
Efter fotbollen hann jag också med en liten fika med mamma, janine, ioanna och uffe., Kanelbulle med jordgubbssaft. mums säger jag bara.
Just det !! Glömde säga, innan fotbollen så hade toya sprungit bort och vi fick köra runt med bilen två timamr sen så cyklade jag en runda och letade efter henne och jag hittade henne som tur var ganska nära oss hos en granne som tagit in henne till sig och väntat på att någon skulle komma och leta. phu! trodde hon hade gått ner sig i ån min älskade vovve! <3
Men jag hittade henne och hon blev överlycklig! :D
Nej, nu ska jag lägga in lite bilder ifrån kameran till datorn och sen ska ja lägga ut dem på bdb, sen skajag nog städa och ta ett litet snack med degs.

Take care alla, och jag är nästan säker på att det komemr ett till inlägg rätt snart :D

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0