- 26 April

Ligger i sängen och ska alldeles straxt sova. Har monterat ihop en garderob från ikea, så är lite småirriterad än. Det är så jäkla jobbigt att montera ihop såntdär när man verkligen suger på det. Aja, har världens stökigaste rum för övrigt som jag måste städa det första jag gör imorgon. . blä. vill inte.
Om jag kollar lite åt höger så ser jag min skinnjacka hängandes och liksom glimmar som guld. ååh, jag älskar dig skinnjackan! <3 Och det röda linnet jag köpte idag! Fett snyggt, det liksom lyser bara rött och fint och kärlek ! :) Asso jag och rött asso, kan inte få nog av det, mina lakan är röda, mina kuddar är röda, mina väggar är röda, mitt nya linne är rött. Min fotölj är röd. Skulle inte förvåna mig om det visar sig att jag blivit röd. :P
Jaa, men röd är en fin färg tycker jag.
Hmm, känner mig lite smått obetydlig när jag sitter här en lördagskväll och i stort sett lever framför datorn. blää, jag måste bli lite mer duktig liksom, man kan inte ha ett liv som går åt till att montera garderober, sova och sitta framför datorn. nej. Skärpning. Imorgon blir det städa, springa, plugga och sova tidigt som gäller och ska försöka att inte skriva tre bloggar som jag gjort idag :D haha.
Aja, nu ska jag sova..

I need you

Pusshejs, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0