- Beatrice är förbannad

Hej och hallå.

Så gick det som det gick, igen.
Jag har insett att man kan inte rymma ifrån sina problem, de hinner alltid ifatt en förr eller senare.
Men hallå, jag är trött på skiten ! All egoism och svartsjuka som bara kokar, ångar och kväver en.
För det är det som är problemen, egosismen och svartsjukan.
Men så tycker Jag tycker endå att jag har kämpat, jag har fan flyttat 103 mil ifrån skiten men likt förbannat finns allt kvar endå. Men Varför?
Jag har ju så jävla kul här, varför måste alla deppa heeela tiden? Kalmar är inskränkt ! Fast det måste man gömma, vänner.


Så; Deppa, var inte glad för andras skull, hitta de minsta problemen och gör dem till de största, och le och skratta för guds skull inte, då blir det riktigt stora problem.
 

Göm lyckan och ta fram ´sorgen, för det är så det funkar hemma.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0