- Dagen / Musiken

Hej !

Idag har jag inte haft något speciellt för mig direkt, var i skolan och kollade men de fanns ju inget o göra där, typ sommarlov redan nu känns det som. :) Skönt. Senare typ vid elva så gick jag o lunchade med Daniel på akademikrogen och sedan gick vi på stan o handlade liten fin hemlighet till liten fin helmig människa. :)
Kul. . fick träffa hans omtalade morbror och hand fru. Trevligt.
Iallafall, sen åjte jag hem typ vid ett och sen dess har jag faktiskt bara suttit inomhus för det är så satans varmt. . faktiskt. jaja, imorgon ska jag på studentskiva, ska bli kul. Då frå ja träffa lite mer av daniels släkt. Och fatta att Fia tar STUDENTEN! GRATTIS!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Jag måste såklart skriva lite om musiken nu också bara för hela tiden jag suttit inomhus idag så har jag lyssnat på thevoice TV. =) Sjuuuuukt bra kanal !!!!
Men! Jag har äntligen tagit mig i kragen och håller på att lära mig Umbrella med Rihanna. En asbra låt som jag skulle ge nästan vad som helst för för att få som instrumental.
Något annat jag skulle ge vad som helst för är en BRA mick. aah, jag vill sjunga på ritkigt. . . men inte så någon hör :P
Men asso seriöst, musiekn äger mitt liiiv. Fan !
Sjunga och lyssna o hitta på eget sound är förfan det skönaste som finns. Slår lätt sex, sry.
haha, nej men fan jag skulle inte kunna leva utan musikeeen! Blir så jäkla glad och lycklig.
Skit samma att världen inte är underbar, det finns musik ! :P Typ så känner jag just nu.

( ägnar mina tankar åt tredje världen, jag menar inte att det är skit samma, sry )


PUSSOKRAAAM ALLA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0