baby !

Idag har mina kusiner kommit hiit ända från härliga gbg. najs. Saknat dom en del sedan de var här sist faktiskt. haha =) jaja , har ridit Blanche också, var skitkul idag faktiskt trots den asaballavarma och fuktiga luften. . Förstå gången hon stack iväg med mig i full karriär faktiskt, läskigt men som tur var fick jag stopp på henne (A) världens finaste polle =) Älskar den hästen så fucking mycket. Kommer sakna stallet när jag flyttat härifrån faktiskt, lite svårt att erkänna menmen. .
Har också solat mest hela dagen. . väldigt varmt och jag blev väldigt inte brun. . fattar ingenting. jag som alltid blir så fruktansvärt brun om sommaren! Uscha, inte bra vändning direkt. Jaja. skit samma.
Mitt mål är iallafall att vara brunare än Daniel när han kommit hem från Grekland och det är ju några dagar kvar tills dess, så jag får soola mkt. På tala om Daniel så saknar jag honom så himla himla mycket, trodde inte jag skulle göra det men jag tänker på honom jämt och ständigt. Drömmer om honom varje natt. . haha ! saknaaar! baah!
BABY KOM HEEM! =)

Älskar älskar älskar D . =)

PussPuss, Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0